I STAND UP AND I'M SEARCHING FOR THE BETTER PART OF ME

Här sitter jag, nyduschad.
(jätte snygg bild eller hur? nejjmen denhär bjuder jag på, hehe)
Idag har jag varit för lat för att orka ut på en länk men jag var inte tillräckligt lat för att skippa magövningarna. Med tanke på allt som jag har hunnit stoppa i mig denna helg så skulle en lång länk verkligen behövas. Nåjaa, vi får ta igen det imorgon istället.

Hela denna dag har jag suttit framför datorn, det enda jag har hunnit/orkat göra var att se några Buffy avsnitt och få hundfeber (sällan!). What a life eller hur?
Imorgon är det skola som vanligt, men mitt största problem just nu är hur jag ska slippa dit eftersom Hanna har bilen. Jag har försökt ringa åt henne och skickat sms men hon tycks inte vill svara.
Och ja, jag har också hunnit bli irriterad på x -antal personer. Vissa människor verkar tro att jag är nån storts Superwoman. Suck.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sori! :) Men nu e bilen utanför huset o nycklarna på köksbordet.

2011-08-28 @ 22:32:15
URL: http://usandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0