I WANT YOU TO BE MINE


Alexander McQueen scarf, för "bara" 275 € kan den totally bli min. Om jag ändå sku ha överloppspengar, tänk vad bra det vore.

Snart ska jag iväg ut och jogga med mamma (förstås om hon ännu orkar annars far jag själv), sen blir det väl en film (as always) innan sängdags. Imorgon börjar jag skola först klockan 09:35, vi har typ en fyra timmars skoldag. Sen efteråt har jag typ tvingat B-friend att komma med till Juthbacka för att gå omkring på marknaden. Förstås så försöker han att ge en massa förslag på annat vi ska göra för att slippa åka dit, men jag är för envis. Inte vill jag vara där länge utan jag vill bara se om de har nåt intressant där. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lien vi buri 8:50 me grupphandledar tim imoro :)

2011-08-18 @ 19:15:28
URL: http://lottas.papper.fi
Postat av: LIEN

Åjj faa-an! tur att du påmind me :)

2011-08-18 @ 20:06:51
Postat av: Lotta

hahah :'D

2011-08-18 @ 21:26:06
URL: http://lottas.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0