I'VE BEEN CALIFORNIA DREAMING

Min B-friend for nyss hem, han ska snart iväg på ishockey träning men kommer förstås tillbaka senare ikväll. Då ska vi ha filmkväll med skräpmat och annat onyttigheter. Undertiden jag väntar på att han återvända så ska jag ut på en länk och färga min utväxt en andra gång (det är jobbigt att ha svart hår).

Imorgon blir det återigen Vasa, det skulle vara roligt med ett par nya byxor som passar perfekt. För de jag har just nu är aning för stora i midjan eller så är byxbenen för stora. Jag antar att det är en liten nackdel som kommer med träningen. Men så länge det inte går åt andra hållet så är jag i princip ganska nöjd. Men egentligen blir jag aldrig nöjd för det är ju så vi människor fungerar, eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0