JUST MAKE SURE YOU LEAVE MY HEART WHERE YOU FOUND IT

Idag har jag börjat lite på mitt lärdomsprov, jag vet inte alls hur detta kommer att gå men vi får ju hoppas på det bästa. Jag har valt att skriva om  festmake -up, men har ännu ingen aning om hur jag ska skriva och vad allt jag ska ta med. Och jag blir inte klokare av att sitta och stressa ihjäl mig själv.

Hmm.. idag är det en såndär tråkig dag, det regnar och blåser därute. Jag skulle gärna velat fara ut på en länk men tvekar lite eftersom jag hatar att springa i regnet. Det blir bara klibbigt och äckligt, plus att man inte ser så mycket när maskaran rinner en i ögat.
Oh well, jag får väl bara sitta och vänta på att pojkvännen ska ringa. Då får jag åtminstone nåt att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0