LAZY SUNDAY

Det var 3 personer som fick dela på dagens lotto vinst på 5 miljoner euro, och en av dom personerna var tyvärr inte jag. Jag fick istället nöja mig med 4,10€. Men det är väl bra det också (höhö), det är första gången jag vinner nåt på lotto. Så kanske jag har lite tur i spel ändå.

Just nu försöker jag att få min lillebror att gå och lägga sig så att han orkar upp imorgon bitti till skolan. Men envis och olydig som han är så vägrar han att lyssna på mig. Istället yrar han omkrig med Shaynah. Suck.

Det är väl också dags för mig att gå och sova, jag såg nyss färdig The pirates of carribean on stranger tides. Det tog hela denna dag för mig att se klart filmen, och nej filmen är inte så lång utan det är bara jag som inte har kunnat sitta still. P.g.a. det kan jag inte heller riktigt säga vad jag tycker om filmen för jag hängde på nåt sätt ändå inte med fastän filmen var igång...

Jag har ingen aning om när jag slutar imorgon, men jag hoppas dagen går fort. Det är början på andra veckan i skola imorgon och jag är redan skoltrött, kan det bli bättre!
Nej nu får jag nog avsluta detta inlägg och gå och borsta tänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0