LET ME TAKE YOU FOR A RIDE

Sådärja, så blev man 103€ fattigare men en digikamera rikare förstås. Jag har länge suttit och funderat på en canon powershot A 2200, tänkte att det skulle vara praktisk att ha en liten kamera som man kan bära med sig lite varsomhelst.

Det är också lönedagen idag, och det känns super att veta att man inte har så många räkningar att betala. Fördelen med att bo hemma!
Idag har jag faktiskt tänkt mig att (hör och häpna) städa rummet. Det ser lite som ett misslyckad bombnedslag här.. Btw, så slapp Mr. B-friend hem idag. So I guess I was wrong, från och med nu ska jag försöka vara lite mera optimistisk. Jag kommer sekärt att vinna på lotto ihelgen och bli stenrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0