MON CHERI



Innan jag går och lägger mig ska jag se en film. Vilken film har jag ingen aning om..
Imorgon är det sista arbetsdag för denna vecka, jag har ännu en veckas sommarjobb att se framemot (ja, ni läste rätt. Jag trivs som fisken i vattnet!) innan skolan börjar och jag måste stiga upp klockan 5:30 på morgonen. Tänk att sommaren redan håller på att ta slut, och snart blir det att ta fram höstkläderna och så småningom vinterhalaren också. Men på nåt sätt så gör det mig inte så mycket, jag har så mycket att se framemot efter detta skolår. Då har jag liksom en examen i handen och hela livet framför mig. Kan det bli mera awesome?!

Jaajaa, jag ska försöka att lugna ner mig lite och leva i nuet istället. Vilket betyder att jag måste börja se filmen innan det blir allt för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0