NEW STUFF


Dessa tre tröjjor köpte jag igår i Vasa, den längs ner är en joggningsjacka (eller vad de nu heter, hehe). Sen blev jag lite småkär i en Guess väska (vilket sällan händer)som jag såg inne i Moda, 170€ skulle man få punga för den. Men även om jag är en impulsmänniska så hittade jag styrkan nånstans ifrån att motstå att köpa den. Duktiga jag! Jag funderade ju också på att hämta en Ipad igår, men kom fram till att jag väntar med det tills jag är 100% säker på att jag vill ha och behöver den. Även om det är hur roligt som helst med impulsköp så kan det ändå sluta riktigt dåligt. Det skulle ju inte vara så kul att slösa typ 600€ på nåt man tror att man ska ha användning av men sen ändå bara lämnar att ligga. Jaaja, slut predikat för denna gång. Nu ska jag gå och hjälpa mamma i köket så vi får mat nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0