SURPRISE SURPRISE

Vi hade födelsedagsfest åt Misa och min morbror igår. Roligt var det. Speciellt eftersom min mobror inte hade en aning om att vi hade ordnat fest åt honom och Misa, det enda han hade trott typ hela veckan var att vi skulle till Pavis och äta på lördag. Hehe. Skojjigt!
Bilder frpn gårdagen kommer sekärt så småningom eftersom en del befinner sig i B-friends kamera. Jag själv var inte så aktiv med fototagande, jag hade förstås lämnat min väska i bilen.

Helgerna går alltid fort när man har börjat skola, men kanske lika bra det så man blir klar nångång. Höhö. Idag kommer jag nog inte att göra nånting annat än att smaska i mig godis som jag köpte igår och se på filmerna Kung Fu Panda 2 och Pirates of the caribbean on stranger tides. Och senare blir det förstås en länk ute i det friska luften.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0