THIS ONE'S FOR YOU AND ME LIVING OUT OUR DREAMS

Vi har nyss sett filmen LOVE WEDDING MARRIAGE med bl.a Mandy Moore och Kellan Lutz i huvudrollerna. Det var en komedi/drama skulle jag tro, men jag rekommenderar den inte. Självklart får du se den om du vill, men gör det helst när du är riktigt uttråkad och inte har nån annan film att se. Så bra var den enligt mig.

Men annars då.. Jo, vi börjar klockan 12 imorgon så jag har planerat att stiga upp i tid så att jag hinner ut på en morgonlänk. Och jag vet att jag kommer att ströva omkring som en zombie bara för det, men what the hell who cares.
Men just nu sitter jag förstås och funderar på vad jag ska hitta på före sängdags, antagligen får jag nöja mig med att se på Buffy. Men det är väl bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0