A FRESH START

Halloj bloggen!
Då var det dags att börja om på nytt, jag hoppas på att jag ska kunna hålla min bloggmotivation på topp denna gång. Men det gör förstås alla när man först börjar...

Denna dag har då bestått av arbete och tandläkarbesök. Ingeting speciellt där inte. Nu på kvällen har jag varit ut med lillasyster Emma och doggen, vi gick omkring i skogen en stund men konstaterade snabbt att det var bäst att gå hem om vi inte ville bli myggmat. Men trevligt och kallt var det.

Cheesecake har jag också hunnit stoppa i mig tillsammans med några choklad bitar sen jag kom hem, jag har kommit på mig själv med att motvillig äta en massa chokladbitar på den senaste tiden. What's up with that?..
Jag antar att jag känner att vintern kommer sakta krypande, vilket gör att jag omedveten vill samlar på mig en massa fett för att överleva kylan. Badsäsongen är typ ändå över snart så det gör ju inget. Höhö.


Shaynah in action.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0