VS.

I början av sommaren bestämde jag mig (trodde jag iaf) för att lägga sommarjobbs pengar på spar till en macbook air. Jag har gått runt och funderat på det väldigt länge nu men ändå kommer jag inte fram till om jag ska köpa den eller inte.. Och nu mittiallt så får jag för mig att jag kanske struntar i att köpa en macbook och istället skaffar en Ipad. Snacka om att vara en velig människa.

Såååå, what to do, what to do...


Som vanligt var jag vrålhungrig när jag kom hem, men ändå på nått sätt så lyckas jag bli så himla mätt efter några tugg. Snål på godis är jag också just nu, och det är väldigt sällan jag är det nuförtiden mina vänner. Men det är väl ingenting jag orkar göra nåt åt idag. Det blir väl ett joggningspass senare ikväll men nu ska jag bara chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0