YOU'RE NOT LIKE THE OTHERS, FUTURISTIC LOVER

Jag var ju som sagt till Vasa igår, det var en ytterst trevlig dag på stan. Vädret och sällskapet kunde ju inte ha blivit bättre! Med mig hem fick jag ett par svart jeans från Gina tricot och en hårinpackning av märket Aussie från Kicks.


(Jag har ännu inte fått det inprintad i min hjärna att jag kan få på mig ett par byxor storlek 24. How weird isn't that.)

Vi firade ju också Venetziansk igår. Det blev en massa raket skjutande och några glas vin för min del. Vi hade det mysigt. Det är sorligt att sommaren är slut och som alltid så känns det som om man inte har hunnit göra nånting alls. Men nya tag nästa sommar, höhö.
Som vanligt kom jag inte ihåg att ta fram kameran igår. DET börjar vara en dålig ovana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0