BORED

Jag är uttråkad som vanligt. What to do..?

Jag har också glömt att berätta åt er att min farfar har kommit till Finland, om jag inte har fel så är han här ända tills januari. Det är nästan så att jag skulle kunna följa med honom hem till kanada sen när han far. Hehe.
Men i allafall så ser han ut som han gjorde senaste gången han var hit, och förstås är jag så blyg så blyg att jag knappt säger nåt till honom, förutom "tack" när han gav mig pengar. Haha.

Imorgon ska vi och julhandla, jag veit inte ännu vad jag ska ge åt alla till julklapp men det ordnar nog sig. I värsta fall ger jag bort konfektaskar. Heh.

Nåjaa, nu ska jag se på Victorias secret fashionshow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0