DAN FÖRE DOPPAREDAN

Att det redan är Julafton imorgon har jag inte riktigt fattat ännu, även om allt är fixat och klart. Imorse steg jag upp redan klockan nio, åt frukost och slappade en stund innan jag hjälpte mamma att förbereda inför morgondagens julmiddag. Därefter städade jag rummet som nu ser helt okej ut.

Ikväll har jag inga planer, jag ringde åt pojkvännen för att höra om han hade några idéer men nope, inga roliga idéer. I alla fall skulle han ringa lite senare så skulle vi försöka hitta på nåt. Men undertiden så hade jag tänkt gå ut med hundarna en sväng och sedan lägga mig ner på sängen och se filmen Abduction med Taylor Lautner.

Och så tänkte jag också visa er smycken som jag beställde hem från WeStyle.fi.
Döskalle armbandet var förstås lite för stor, men med mina handleder så är det nog otroligt svårt att hitta armband som passar.
Men halsbandet passade fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0