SJÄLVSTÄNDIGHETSDAG

Altsååå.. Idag är det Finlands självständighetsdag. Grattis Finland!
Jag tänker i alla fall inte sitta framför Tv:n och följa med balen även om det är ganska kul att se vad folk har på sig.
I alla fall har jag inte gjort nåt annat än slöat idag, hela jag är ju slö idag. Men egentligen tycker jag inte alls om när man är ledig mitt i veckan, för de dagarna känns alltid som en söndag.
Men snart är det fredag och då blir det att åka iväg till Lappland, jag hoppas på en rolig resa. Ett måste är att sitta på jultomtens knä, det står högst på min "to do" lista denna helg. Höhö.
Jag kommer såklart att ta med Ipaden och förhoppningsvis fungerar nätet så att jag kan uppdaterar lite smått. Så blir det inte så tyst här på bloggen.
Btw. så har laddaren till min laptop slutat fungera, och jag tror att Charlie är den skyldige till detta problem. Och egentligen vet jag inte om jag ska orka köpa en ny laddarsladd, det känns så himla onödigt att slösa pengar på laptoppen som ändå håller på att dö bort sådär annars. Men utan den så har jag inte så mycket att göra.
Shit vilka problem jag har fått den senaste tiden. Unbelievable!
Nä nu ska jag dra iväg till mina morföräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0