IT'S NOT MY FAULT THAT YOU'RE GLUED TO YOUR SEAT

Internet krånglar nu igen. SUCK!

Hursomhelst så har jag som vanligt varit på praktik idag, och jag räknade just att det är endast 11 dagar kvar av praktiken. Wuhuuu!
Så småningom ska jag hoppa upp på springmattan och springa några kilometer innan jag tar kvällen, efter helgens ätande har jag känt mig så himla uppblåst. Imorgon väntas ännu en tråkig dag, ni kan inte gissa hur mycket jag längtar tills praktiken är över. Haha.


Jag satt också och Youtuba för en lite stund sen och mitt i alltihopa så dök Jojo upp i rutan. Minns ni henne? Hon som sjöng Leave (get out) och Just a little too late. Hon har nu släppt ut en ny singel efter många års tystnad (typ). Jag har hunnit lyssna några gånger på låten och tycker den är helt ok faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0