THE ONLY PLACE YOU'LL WANNA BE IS UNDERNEATH MY CHRISTMAS TREE

Jag kom nyss ur duschen, och jag tror jag har använt fel duschgel för nu tycker jag att jag luktar/doftar lite som en karl...
Före jag for i duschen satt jag och sökte runt på nätet efter julklappar åt bl.a min pappa, varje år jag frågar av honom vad han vill ha till julklapp så svara han precis samma sak. - Jag vill inte ha nåt säger han, men efter att jag har tjatat om att jag VILL köpa nåt åt honom så svara han alltid: - Du kan köpa Niveas ansiktskräm (som förövrigt bara kostar 5€ för er som inte vet, hahaha). Det är så typiskt pappa, han har antagligen tiotals Nivea burkar staplande på varandra i badrumsskåpet. Haha.

Så småningom har jag köpt julklappar åt alla, på lördag ska jag ännu till Vasa en sista gång för att köpa de sista. Men sen börjar nog tiden ta slut. Och pengarna också för den delen.

Klockan är redan 21:40,  och inte har jag heller hunnit göra så mycket idag. Lyssnat på julmusik och druckit glögg medan alla andra var på villovägar har jag i alla fall gjort. Roligt det också. Nej nu ska fortsätta titta runt lite innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0