KYCKLINGSTACO + SAGAN OM RINGEN

Ikväll har vi haft det trevligt. Till middag åt vi Kyckling med tacochips (eller vad det nu heter) och drack julmust. Efter middagen blev det att se på Sagan om ringen filmen, en tradition som har följt med oss några år nu. Hehe. Lite godis och glögg paus hade vi också därimellan. (När vi hinner se de två sista filmerna återstår att se.)
Imorgon är det julklappsshopping som står högst upp på listan, efter det så blir det antingen bröllop eller en hemmakväll. Så med andra ord så har jag inte en blekaste aning om vad jag ska göra imorgonkväll.. Men nu vet jag i alla fall att jag måste gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0