JINGLE BELL TIME IS A SWELL TIME TO GO GLIDING IN A ONE-HORSE SLEIGH

Det blev en sväng in till stan efter praktiken idag. Med mig hem följde ett Mavala silver nagellack.


Imorgon är jag ledig. Jag ska ta en välförtjänt sovmorgon och stiga upp nån timme senare än vanligt. Sen så ska jag städa rummet och göra det fint. Iår ska vi äta julmiddag hemma hos oss den 24 December och jag som vill vara fin på julen har inte en blekaste aning om vad jag ska ha på mig.
Iår har jag och min pojkvän gjort så att vi är hemma hos mina föräldrar (och släkt) på dagen och sen mot kvällen åker vi hem till hans föräldrar. Förra året var det tvärtom. Jag måste erkänna att det är faktiskt lite jobbigt att försöka hinna vara på båda ställen. Men det går.

Innan jag slutade idag fick jag också en julklapp av min handledare.
En sminkpalett  av märket Youngblood som innehöll rouge, ögonskugga och läppglans hitta jag i påsen hon gav åt mig. Väldigt fint!
De är nog väldigt snälla där jag är på praktik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0