SOMETIMES I GET A GOOD FEELING

Jag var ju som sagt och julhandlade igår med pojkvännen, Thao och min morbror. Några julklappar fick vi med oss hem och förstås några saker till oss själva också. Typiskt. Haha. Det var i alla fall en mycket rolig dag vi hade. Senare den kvällen spelade vi Alias och of course vann jag och Thao! Hur bra är inte vi då, hah.

Med mig hem fick jag en silver tröja (H&M), pälsväst (H&M) och en sjal (GinaTricot)

Idag har jag inte varit så värst aktiv, jag har velat städa rummet hela dagen men tyvärr inte orkat (haha). Så istället har jag tränat och sett på Friends.
Om ca. en timme kommer min pojkvän hit, då ska vi äta nåt och se en film. Sålänge jag väntar på att han ska dyka upp så ska jag äta pepparkakor och kanske värma upp lite glögg åt mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0