HEMMA

Nu är jag äntligen hemma efter en rolig resa. Stockholm var awesome, jag skulle kunna packa mina grejjer och flytta dit på direkten om jag kunde.

Allt för hälsan mässan i Älvsjö var inte riktigt som jag hade tänkt mig, trodde verkligen att den var större än den var. Men åtminstone åt vi oss mätta på allt natur godis etc som fanns att provsmaka. Vi har ätit så himla mycket under dehär två dagarna så jag skulle inte bli förvånad om vågen visar några kilo mer, hehe.

Ja..Jag tänkte bara slänga ihop ett snabbt inlägg bara för att ni ska veta att jag fortfarande lever, höhö.
Nej nu ska jag gå och lägga mig ner och sova bredvid mina hundar som jag har saknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0