I'VE BEEN EVERYWHERE LOOKING FOR YOU

Okej, only 20 days to go. Haha.

Jag har inte gjort nånting annat än klistrat fast små svenska/finska lappar på olika produkter idag. Men konstigt nog så har de här två dagarna gått fort, imorgon är det redan onsdag.
(Värst vad jag är positiv nuförtiden, jag har sekärt slått huvudet nånstans.)

Ikväll ska jag umgås lite med springmattan och förhoppningsvis blir allt lite bättre (för en liten stund i allafall.)
Just nu håller jag på att bli tokig, jag känner mig snurrig av tankarna i mitt huvud. Jag tror bestämt jag tänker för mycket...

Men i allafall så kommer min moster och familj hit på besök i helg, det kommer att bli trevligt.
Ja, inte har jag väl nåt mer intressant att berätta åt er inte så jag avslutar detta inlägg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0