JULFEST IT IS!

Nu sitter jag här nyduschad.
I duschen lade jag silvershampo i håret och höll tummarna på att håret inte skulle bli grönt (hehe), och jag tror (med risk för inbillning) att mitt hår har fått en annan färg. Färgen ser lite gråare ut men det återstår att se när jag har fönat det. Imorgon får jag fråga Thao om det jag tror kan stämma.
Åjåj, vad skulle jag göra utan henne! :D

I allafall så har jag ca. 2,5 h på mig att bli färdig till julfesten, och jag har inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig ännu. Ska jag vara tråkig och ha jeans med en finare topp eller ska jag va riktigt fin och ha klänning? Och sen skulle jag gärna vilja ha rött läppstift men of course så är mina läppar helt torra. SUCK!
Jaaaja, nu måste jag nog börja fixa mig.
Ha en skön fredagskväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0