Söndag

Gårkvällen firades lillajul tillsammans med min morbror och Thao. Vi hade det riktigt julmysigt även om jag var en aning tröttare än vad jag brukar vara. Vi såg filmerna Merry Christmas mr Bean och A Christmas carol, drack glögg och åt julstjärnor. Vi avslutade kvällen med två omgångar Alias, och förstås vann jag och Thao båda omgångarna.


Idag har jag legat i sängen ända tills nu. Det har varit både skönt och äckligt. Haha.
Jag har äntligen orkat släpa mig ur sängen och hoppat i duschen, så nu känner jag mig en aning fräshare. Så småningom ska jag umgås med min pojkvän. Vi planerar på att det lugnt och se en trevlig film.

Imorgon börjar min första praktikdag, jag börjar som tur klockan nio men slutar tyvärr först klockan fem. Men nåjaa, på fredag är det skatteåterbäringsdag och sen på lördag åker vi iväg till Vasa för att handla julklappar åt nära och kära. Tänk att det snart är jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0