IF YOU LISTEN YOU CAN HEAR ME THROUGH THE RADIO

Jag vaknade imorse klockan 9 av att Charlie hade underliga ljud för sig. Jag antog att hundarna ville ut så jag tog ut dem och somnade om efter det. Vaknade igen klockan 12 och då tyckte jag att det räckte med allt sovande även om jag är lite trött ännu.
Senare idag är jag bjuden på middag, så småningom måste jag börja göra mig klar för det.
Jag tittade nyss igenom min kamera och insåg att jag inte har så mycket bilder från resan att visa er, dels för att jag inte har varit så aktiv med kameran men också för att det finns en del bilder som är lite mera för hemmabruk. Haha.

I alla fall fick jag med mig hem tre stycken sticka tröjor, så nu antar jag att vintern får komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0