WE AIN'T GOT NOTHING WITHOUT LOVE

Jag tänkte nästan dö av hunger idag. Dum som jag var så åt jag knappt nåt imorse eftersom jag inte alls kände mig hungrig då. Min sallad som jag hade till lunch lugnade hungern en liten stund men sådär annars så kände jag mig typ svimfärdig hela dagen. Så just nu i denna stund sitter jag och äter som en häst.
Om jag minns rätt så är min pojkvän påväg hit om en liten stund, vi ska se film och dricka kaffe ikväll. Lite jobbigt är det när jag alltid kommer hem efter fem, jag hinner inte göra så mycket. Tiden när man är hemma går alldeles för fort, om det ändå skulle göra det när man är på praktik. Ja, mitt positiva jag varade inte så länge.
Ne, nu ska jag äta upp maten och surfa runt lite innan jag måste vara social igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0