A SUPERWOMAN CHICK YOU KNOW THAT I AM

Jag tycker att det är himla tråkigt med en massa inlägg utan bilder men tyvärr så har jag inga intressanta bilder att bjuda på.

Direkt jag kom hem från skolan idag åkte jag hem till mina kära morföräldrar, jag chillade med Thao under tiden min morbror fixade grunden till spisen de håller på att bygga i vardagsrummet. Vi hade det sjukt roligt, inte bara åt hennes halvfärdiga ullsocka (som btw såg en aning misshandlad ut) utan sådär i allmänhet också. Haha. Ut på en promenad med hundarna hann vi också, vilket tog en halv evighet att gå endast 3,5 km. Det var en så trevlig måndagskväll att jag för ett ögonblick trodde att det var fredag.

Min telefon blev också utan ström i nåt skede så jag fick ingen kontakt med omvärlden (alltså FB, HAHA).
Jaaja, som vanligt innan läggdags så blir det nån film. Ikväll ska jag fortsätta på F.R.I.E.N.D.S, de är så himla roliga.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0