Bloggar från Iphone

Jag har en hemsk huvudvärk som gör att jag mår illa. Jag hatar att jag måste må så här hela tiden.

Vi ska snart iväg till Forssa(?) för att vaccinera lilla Charlie, mina småsyskon som nu också har fått höstlov ville mer än gärna följa med. Vi kommer att måste låna mosters bil eftersom jag aldrig tycks få tillbaka min. Men nog ska väl det också gå bra bara jag kommer underfund med hur man startar den och stänger av den. Hehe. (det finns en såkallad startknapp i bilen)

När jag kommer hem ska jag bara lata mig i sängen, kanske sticka lite på halsduken. Annars så ska jag vara osocial idag, no answering my telephone. Eller okej, undantag för de jag inte är irriterad på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0