LET'S JUST GO WITH THE FLOW

Det är en friskare Lien som sitter och bloggar just nu, lite halsont har jag ännu men ingenting värre.
Jag gick på en kort liten höstpromenad tillsammans med lilla Charlie idag. Det var skönt att få vara ute och röra sig lite när man mest har legat i sängen framför en massa filmer. Imorgon blir det skola, vi börjar med en ny period då vilket också betyder att vi har ett nytt schema.
Som ni säkert också har märkt så har vi ändrats till vintertid idag, jag såg även att det har blivit vinterhastig på vägarna. Vintern kommer med stormsteg.

Ja, jag tänkte bara skriva att jag har blivit frisk och hoppas på att inte få något mer fel till nästa helgens bravader. För det verkar vara så att jag blir sjuk när jag blir för excited. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0