LOVE MAKES YOU STUPID

Det har varit skönt med lång ledigt.
Helgen kom och gick och storstadsborna åkte hem redan på söndag, vilket var alltför tidigt. Men vi får träffas denna helg istället.
Denna kväll har jag varit med min pojkvän, vi tog med oss Charlie ner till stranden för att leka lite. Han tyckte att allt var intressant, det skulle provsmaka och sniffas på allt.
Imorgon ska jag ringa till veterinären angående om Shaynahs epilepsi, det verkar har blivit värre med tiden och jag har nu förstås fått för mig att han skulle ha nån slags hjärntumör. Vilket jag hoppas att han inte har.
Men hur som haver, innan jag går och lägger mig så ska jag se nån film eller så några avsnitt av SATC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0