HELSINGFORS

Helsingfors resan var awesome, vi hade hur roligt som helst. Men när har vi inte det liksom, så knäppa som vi är. Haha.

Britney spears var bra tyckte jag, hon var lite stel i början på konserten med det verkade släppa lite efter en stund. Men jag skulle gärna ha velat se henne på 90 -talet då hon var som bäst, jag slår vad om att det skulle ha varit ännu mera AWESOME!
Efter konserten åkte vi iväg med taxi (ofcourse) in till stan på en avskedsfest, kvällen slutade lagom sent och vi alla stupade i sängen efter lite kebab och pommes frites.

På lördagen var det först shopping som stod på listan, senare blev det utgång. Vi hade en sjukt roligt kväll/natt, jag hade kunnat dansa hela kvällen om jag fick men tyvärr så blev vi tvugna att åka hem lite tidigare. Om ni vill läsa lite mera exakt vad vi gjorde så kan ni gå in på Thaos blogg (som ni hittar under länkar), där finns det även bilder från resan.

Det for en hel del pengar på resan men med mig hem fick jag i alla fall fyra olika tröjjor. Så nåt fick jag i alla fall köpt.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad har du för kamera? Verkar ta skitsnygga bilder ju! Häftigt ljus på något sätt.

2011-10-22 @ 13:43:19
Postat av: Lien

Jag använder en Canon EOS 500D, men jag ändrar nog lite kontrastfärger på vissa bilder också :)

2011-10-22 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0