WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE

Det skulle vara roligt att ha nåt att göra på höstlovet men jag antar att jag ska vara nöjd över att få vara ledig en hel vecka istället för att klaga.
I alla fall var jag och handlade garn tillsammans med mamma och Danny idag, så som tidsfördriv så håller jag just nu på att sticka en halsduk åt mig själv. Och när jag inte stickar så är jag med mina hundar, vad skulle jag göra utan dem. De om nån håller mig busy.

Jaaja, istället för att beklaga mig över hur tråkigt jag har det så ska jag försöka se en skräckfilm helt själv. The Messengers heter filmen, Kristen Stewart är en av huvudrollerna. Här nedan har ni Trailern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0