YOU SEE POTENTIAL IN ALL MY FLAWS

Idag gjorde jag som sagt den praktiska delen av lärdomsprovet, jag gjorde en fetsmake -up. Thao var snäll och ställde upp som modell, jag blev faktiskt nöjd med resultatet (trodde faktiskt att jag skulle misslyckas). Om jag skulle ha varit smart så skulle jag förstås ha tagit bild med min Iphone så kunde ni också få se hur det blev, men det är lite försent påtänkt nu. Hehe.

Innan klockan hinner bli alltför mycket så tänkte jag vara flitig och tittat lite igenom mitt lärdomsprov. Kanske kommer jag på nåt smart att skriva eller så inte.

Imorgon är det min (och alla Optima studerande) sista dag i skola för denna vecka, DET ni är en big Hallelujah moment! Varför kan inte alla veckor vara som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0