DON'T BLOW THE WHISTLE, BANG BANG THE PISTOL

Idag på fysik timme fick jag en idé. På torsdag då jag ska till Vasa och så ska jag till djuraffären, jag funderar nämligen på att skaffa fisk. Hehe. Jag berättade denna goda nyheten för mamma och pappa när jag kom hem, de började skratta åt mig och tyckte jag var hur rolig som helst, typ. Jaaja, fiskägare tror jag i alla fall jag ska bli även om fiskar i allmänhet är utråkiga.

Jag har också hunnit vara ut på länk (tänk vad mycket jag har hunnit göra på den korta tiden jag har varit hemma), det regnar lite smått därute just nu.
Fastän jag inte tycker om att springa i regnet och bli extra blöt (som om det inte räcker med svetten) så var det faktiskt ganska mysigt idag, jag kände mig lite som den där ekorren i Over The Hedge när jag sprang. Sådär överenergisk.

 

Hursomhelst, det som kommer at bli extra spännand och roligt idag är att jag FINALLY får vaxa pojkvännens brösthår! DET ni ser jag verkligen framemot, ni vet ju hur känsliga pojkar är för sånt.
I'm so evil, muahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0