I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG BABY

Nu har jag varit mycket snäll, jag har varit och handlat istället för mamma&pappa. De är som vanligt upptagna med arbete.

Denna fredag ska jag för det mesta hänga med Buffy, men sen senare ska jag bege mig ut på en länk. Jag börjar känna mig så lat nuförtiden när det gäller träningen, jag måste erkänna att min motivation inte är på topp längre. Det känns mer som att jag måste ut och röra på mig istället för att jag vill, det är då motivationen sjunker. Men jaaja, det går väl om så småningom.

Runt en 10-11 -tiden kommer pojkvännen hit, vi hinner antagligen se en film och sen så blir det typ lördag. Sjukt tråkigt att ishockey tar upp nästa all hans tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0