I'M AT THE FINISHING LINE AND YOU'RE JUST WAY TOO FAR BEHIND

Jag var ut för en liten stund sen på en länk, trodde jag skulle svimma på vägen ett tag. Jag har aldrig varit så yr i skallen, ni kan inte gissa hur dåligt jag mådde när jag äntligen steg innanför ytterdörren. Några glas vatten har jag iaf hunnit hinka i mig och lite bättre mår jag, men känner mig ännu lite yr. Men förhoppningsvis går det om.

Sådär annars så jag har för det mesta legat i sängen och följt med Buffy på äventyr, avsnitten på näst sista säsongen håller på att ta slut och jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till efter den sista säsongen. Buhu! Måste väl försöka hitta en annan serie.
Men nu: Kaffe och bulla med mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0