INFECT ME WITH YOUR LOVE AND FILL ME WITH YOUR POISON

Sådärja, nu har man äntligen fått fixat nya bildäckar och ca. 400€ fattigare blev man också. Usch vad allt är dyrt nuförtiden.
Idag har det regnat precis som alla andra dagar på denna veckan, vilket tråkigt väder vi har. Ikväll ska jag försöka fortsätta på mitt lärdomsprov som jag inte har rört på två hela veckor. Det är mycket som måste planeras eftersom som jag redan ska göra mitt praktiska del den 4 oktober.

Imorgon händer det åtminstone lite roligare grejjer, då ska jag nämligen bege mig iväg mot tammerfors och besöka Ikea tillsammans med Thao och min morbror H. Det ska inhandlas en del små saker till mitt minimala rum hade jag tänkt. Bl.a ett till klädskåp, mitt rum är fullt av kläder och dylikt som måste få plats någon annanstans än på golvet.

Nä nu ska jag ut i köket och se om jag hittar någonting ätbart, om det inte finns nåt så kommer mamma åtminstone hem med en påse lösgodis åt mig från Citymarket. Jippiejeij.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0