SO LET'S FORGET THE WOUNDS NOW FOREVER AWAY

Charlie väckte mig imorse klockan 7, vilket sög enormt eftersom jag börjar skolan först klockan 12. Jag var ut med honom, Shaynah och Nicky en stund, sen när vi kom in lade jag mig ner i sängen i ett försök att somna om. Men istället för att få lite ro så skulle förstås Charlie ge mig ett hjärtattacka genom att hoppa ner från sängen med huvudet före rätt på en hylla som jag har vid fotändan. Det smällde till ordentligt, han låg på golvet, ylande och ropande av smärta. Jag trodde nästan att han skulle dö eller få nån sorts handikapp, men som tur så tror jag inte det hände nåt.

I alla fall så kommer jag att vara i skolan till 8 idag, så det är mamma som får ta hand om Charlie sålänge. Det kommer att vara en tung dag för mig har jag på känn. Jag hoppas jag hamnar och diskar hela dagen, för idag har jag faktiskt ingen lust att göra någonting alls. (var snäll och nämn nån dag jag har lust att göra nåt i skolan, hööh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0