SUNDAY

Helt seriöst så borde jag lägga ner mer tid på mitt lärdomsprov än på att göra allt annat. Men som vanligt så är det alltid mycket roligare att göra saker man INTE måste göra. Suck!

Vanligtvis brukar jag spendera söndagar med att umgås med min pojkvän, men just denna söndag är han i Kurikka och spelar ishockey. Istället hänger jag med mina två sötnosar, Charlie och Shaynah. Charlie biter på allt han får tag på just nu medan Shaynah bara chillar. Ikväll önskar jag att jag ska kunna fortsätta på mitt lärdomsprov men eftersom jag känner mig själv alltför bra så kommer jag bara att sitta och se på en film lr nåt i den stilen. Jag suckar ännu en gång åt mig själv.

Sorry för att jag bara laddar upp en massa hundbilder, men jag tror ni kanske förstår hur excited jag är. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0