FURMINATOR AND EUKANUBA

Det har varit en lång dag för mig idag. Skolan slutade ca kl. 15:30 då körde jag typ raka vägen mot Vasa. Jag köpte ett par vanliga jeans från Gina tricot (eftersom jag har brist på byxor just nu), efter det åkte vi vidare till djuraffären (Eläinkeskus). Jag ville som sagt köpa en fisk till min fiskeskål men i djuraffären tyckte de att jag istället skulle satsa på en akavarie och så blev det.


Hehe, jag skojjade nog bara. Ingen akvarie och ingen fisk kom jag hem med... Hon vid djuraffären sade att fiskarna inte lever länge i fiskskåla, och på nåt sätt fick hon mig att få dåligt samvete över att köpa hem en fisk som jag ändå visst skulle dö så småningom bara för att jag är envis och vill ha den i en fiskskål. Så jag ljög och sa att jag skulle fundera på det där med akvarie.

Istället köpte jag en pälsborste åt Shaynah som kostade mig hela 32,50€, fyfan vilken dyr borste(!!) så nu hoppas jag verkligen att den är så bra som det sägs.
And here it is.

Jag fick också en Eukanuba hundmatspåse på köpet, hon rekommendera det när jag berättade att Shaynah löser ovanligt mycket päls. Så nu hoppas jag också att det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0