YOU'RE STUCK IN MY HEAD LIKE A MELODY

Det blev lite kortspel hos mormors och morfars efter svampplockningen, och förstås mera mat. Hela jag känns uppblåst och tanke av att stoppa i mig nåt mer får mig att vilja spy. Ingen lotto vinst blev det heller, jag som hade hoppats så mycket på att få vinna 8 MILJONER för att kunna åka till Africa och hjälpa till. Men i alla fall har vi haft det roligt!

Denna dag spenderade jag också utan min pojkvän, just nu är han antagligen i Nykarleby vid Pedro's och dricker öl med sitt ishockey lag. JAG tycker i alla fall att ishockey ha börjat typ ta upp all hans lediga tid, vi hinner träffa varandra max 2 gånger i veckan och då bara i några timmar. Då gör man inget annat än att se en film och sen åker hem (vilket har börjat bli otroligt enformigt och tråkigt)och som ni säkert redan förstår så tycker jag att det SUGER! Jaaja, så kan det vara ibland.
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och följa med Buffy på äventyr.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0