CHARLIE AND LOUIE ♥

Jag var ju som sagt till Ikea, Tammerfors igår. Men före Ikea for vi till Rauma för att hämta hem en liten krabat åt Thao och morbror H, men oväntat nog så fick jag hem en åt mig själv också (som ni säkert förstod av inlägget nedanför :) ). Det blev en liten Charlie, världens SÖTASTE Charlie ♥

Valparna stortrivs hos oss (iallafall verkar det så), de har sovit och ätit bra. Jag trodde faktiskt de skulle få hemlängtan eftersom de är så småa (till åldern). I alla fall var jag med Charlie till mormor och morfars för nån timme sen för att leka lite med Louie (hans bror) innan de skulle iväg till Jakobstad. Och åjj vad de hade det roligt!

På bilden nedanför har ni söta Louie♥ De är nästan exakta kopian av varandra till utseende, till en början hade vi lite svårt att se vem som var vem men nu är det inga problem. Plus att Louie är är mycket vildare än Charlie.


The two brothers in action.


Här försöker de komma sig upp på terassen, vilket inte går så bra om man har korta ben. Det är Charlie som är till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0