YOU AND ME TOGETHER, NOTHING IS BETTER

Jag med mina dåliga uppdateringar.

Runt halv 7 -tiden åkte vi iväg till Nykarleby för att se en fotbollsmatch eftersom min morbror var med och spelade. Den var väl lite smått spännande, det dåliga med matchen var väl att det inte fanns en riktig domare. (Och inte en visselpipa heller för den delen...)
Varmt var det inte heller att sitta ute, men min söta pojkvän hade tagit med sig kaffe och bullar åt oss. Det blev lite mysigt att sitta och dricka kaffe och äta bullar, och ett plus i kanten var att kaffemuggen värmde bra mellan händerna.



Imorgon efter skolan har jag planer på att (försöka) börja skriva lärdomsprovet. Minun poikaystäväni (nu är jag nog cool som slänger in lite finska. HAHA!) kommer ändå att vara på träning hela kvällen så jag tänkte att jag kunde passa på att göra nånting vettigt för en gångs skull. Höhö.

Men nu ska jag städa bort lite saker från sängen så att jag får plats, sen blir det off to Sunnydale (Buffy).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0