Boy your lips taste like a night of champagne

Idag efter skolan var jag och tränade tillsammans med Thao, det var skönt att det bara var vi på gymmet den tiden.

Ända sen jag kom hem har jag inte gjort nåt alls, tydligen somnade jag framför det nyaste avsnittet av How i met your mother. Jag vaknade upp helt förvirrad för en stund sen och har nu hinkat i mig en kaffe kopp i ett försök att hålla mig vaken.. en stund i alla fall. :)

Vi fick öva lite inför yrkesprovet i skolan idag, och jag har konstaterat att det kommer att bli en utmaning att få dit vaxet som man använder för att göra ärr/sår. Det skulle vara bättre om kinderna inte skulle vara så mjuka som dom är. Heh. :P

Nåjaa, imorgon börjar inte skoldagen förrän klockan 11:30 så en liten sovmorgon tror jag att jag får. Efter skolan blir det förstås gym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0