I CAN SEE THE STARS ALL THE WAY FROM HERE

Det har varit tyst i bloggen ett tag nu, jag har haft mycket att tänka på och så har jag helt enkelt inte hunnit blogga. Jag har varit i jobb efter skolan varje dag i två veckor men som tur är jag ledig denna vecka men det blir att jobba nästa vecka istället. Ni anar inte hur trött jag har varit och fortfarande är.

Idag i skolan presenterade vi de karaktärerna som vi ska göra på yrkesprovet som vi har den 7 mars. Jag har bestämt mig för att göra Jokern i Batman (the dark knight) så nu återstår det bara att hitta en lämplig modell. :)


Sen så har vi också hunnit med att göra skärsår på varandra, och så här såg såret ut som jag gjorde på Sissi. Helt okej för att vara första gången tycker jag. Det enda jobbiga med vaxet var att det kladdade så mycket på fingrarna. Heheh :P


Idag är det så fint väder ute så jag ha tänkt bege mig ut på en löprunda. Länge sen sist! Men annars så har jag också skaffat gymkort till Fitness gym i Jakobstad där jag hade tänkt spendera någon timme efter skolan lite nu som då med Thao. Så småningom kommer jag också i form. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0