TORSDAG

Idag fick vi en föreläsning av bildbolaget Du&Vi. Nästa projekt blir att göra någon sorts fotomakeup.

I alla fall slutade vi straxt före kl. 14, åkte då direkt till Fitness gym för att träna. Jag kom hem lite före klockan 16, vilket var riktigt passligt eftersom mamma blev klar med maten just när jag steg innanför dörren. :D

Och inte har jag gjort någonting vettigt på hela kvällen. Eller förstås försökte jag och A se en film, men eftersom jag blir så lätt rastlös nu förtiden så blev det så att han satt och såg filmen själv medan jag gjorde annat. Hahaha :D

Imorgon börjar typ första sportlovsdagen men föstås är jag i jobb eftersom mamma har varit och skvallart åt arbetledaren att jag e ledig. Two thumbs down for my mommy :P Jag som trodde jag skulle få vara ledig. Men nåjaa, jag tjänar ju lite extra pengar iställlet. Och pengar tjänar jag också under hela sportlovsveckan. Så mycket som jag är i skola och i jobb så är det inte så konstigt att jag har fått en massa finnar i ansiktet. Jag hinner ju knappt sova och ta hand om mig ordentligt. Haha.

Nej nu ska jag no gå och borsta tänderna och lägga mig ner för att se nån film. Fast jag kommer nog att somna innan filmen börjar.

Ursäkta för den suddiga bilden men jag hade lite bråttom imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0