EVERY BEAUTIFUL THOUGHT'S BEEN ALREADY SUNG

Idag har vi då sminkat till ett färgfoto och imorgon så blir det att skugga och highlighta för att få till ett perfekt svartvitt foto. Hööh. ;) Dagarna går faktiskt otroligt fort nu när vi bara sminkar varandra, och så småningom ska vi börja på med olika projekt också. Spännande.

Annars så kom jag hem redan före 15:00, tog ut doggisarna en sväng och sen bytte jag om till träningskläderna och började springa en bra stund på springmattan.
Ikväll har jag nog inte tänkt göra så mycket, det gör ont i magen ännu idag för er som är intresserade. Och jag kan ännu inte förstå vad det beror på, kanske jag måste via hälsovårdaren en sväng imorgon bitti.

Det var Lotta som sminkade mig idag, en naturlig sminking blev det. Det syns kanske inte riktigt så bra på bilderna men de får duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0