TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING

Igår var jag med pojkvännen en sväng till Melody, hans ishockeylag hade en utekväll igår så jag var snäll och agerade chaufför åt honom. Jag träffade på ganska många kända ansikten, så det var faktiskt trevligt. Det kom också en sliskig äldre gubbe som ville att jag skulle komma och dansa med honom, vilket jag tyckte var otäckt för han kom lite väl för nära. Men det är väl sånt man får va med om som flicka. Höhö :P

Ikväll kommer jag nog bara att sitta hemma och se nån film och äta lite gott. Imorgon börjar hårdträningen igen,
beach 2012, Here I come!
Skolan börjar ju också imorgon, vilket påminner mig om att jag måste fråga av nån i klassen vilken tid vi börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0