WENT TO SLEEP WITH SUPERHERO, WOKE UP WITH A VILLIAN

Min farbror och hans fru har varit hit på besök från Vietnam under december månaden. När de åkte hem tyckte mamma att jag skulle söka fram kläder som jag kunde skicka med dom till Vietnam åt släktingar osv. Förstås frågade hon det av mig på en fel dag, om hon skulle ha frågat det idag så skulle jag nog ha betydligt mera kläder att ge bort. Men istället så måste jag på nåt sätt trycka ihop dom i skåpet så att de ryms.
Jo, jag har städat mitt rum idag och har nu kommit underfund med att jag äger alltför mycket saker.

I tisdags åkte jag iväg till stan tillsammans med Hanna i brist på annat. Att vara hemma en hel vecka är inte heller min grej även om jag klagar en hel del när jag typ måste vara i skolan. I alla fall kom jag hem med några stycken tröjjor. (ännu mera saker att försöka trycka in nånstans i mitt rum på ca. 11 m2.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0